Sunday, 19 February 2017

SMART MATH TUITION CENTRE CAWANGAN SAUJANA UTAMA





Nak hantar anak tuisyen kat sini? blh call no kat atas @ klik SINI..


Biar dia menangis, jangan kita menangis


Ejulz baru tau insiden ni.. Tapi ejulz amat tertarik dengan kata2 Sultan Johor. "Biar dia menangis jangan kita menangis"

Kebanyakan ibu bapa sekarang membiarkan dan memberikan apa sahaja kemahuan anak2 demi mengelakkan anak2 menangis.. anak nak itu, beli.. anak nak ini, bagi.. semua kemahuan anak2 diturut.. seharusnya kita sentiasa memantau nak memikirkan baik buruk sesuatu yang diberikan kepada anak2.. beli telefon pintar utk anak2 yg berusia 12 tahun ke bawah.. anak2 sekarang ni dh x macam dulu2.. sekarang ni main gadjet je.. ada baiknya gadjet ni.. boleh bantu dalam pembelajaran tapi kene ada pemantauan rapi. takut yang lain pulak dibuka.. Beli basikal pun ok jugak.. bukan sahaja utk bermain tapi baik utk kesihatan. Tapi kene lah pantau pergerakan anak2.. 

Harap insiden ini boleh dijadikan pengajaran kepada kita semua..

Jangan lupa klik SINI..


Tuesday, 7 February 2017

Jalan2 di hujung minggu (5 FEB 2017)




Jalan2 lps hantar adik ipar balik hostel..





Sekolah lama ejulz.. sekarang adik ipar pulak belajar di sana. Dulu Sekolah Menengah Teknik Matang. Sekarang dah tukar jadi Kolej Vokasional Matang..





Monday, 6 February 2017

Minyak angin WANGI


Minyak Angin Aromaterapi

* Menghangatkan & menyegarkan tubuh
* Meringankan sakit kepala
* Meredakan perut kembung
* Mengatasi masuk angin
* Mengatasi mabuk perjalanan
* Meringankan gejala selesema

Kami menjual pelbagai jenis Minyak Angin Aromaterapi. Ada 3 jenama semuanya..

1. #SafeCare
2. #Javaspa
3. #FreshCare

FRESH CARE ada 10 jenis aroma/bau:
1. Lavender
2. Citrus
3. Sports
4. Hot/Strong
5. Splash Fruity
6. Sandal Wood
7. Green Tea
8. Teen Happy Cherry
9. Teen Bubbble Gum
10. Teen Passion Fruit


Whatsapp 016.8500.565
Whatsapp 016.8500.565
Whatsapp 016.8500.565

https://m.facebook.com/EjulzBlogshop/



Sunday, 15 January 2017

Aktiviti hujung minggu 14/01/2017

Cuti-cuti camni jalan2 tengok binatang seronok jugak.. hehe

Lokasi : Matang Wildlife, Kuching
Yuran masuk : RM10 je









Cuak jugak kalau monyet2 ni terlepas. Hehehee




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...