Sunday, 15 January 2017

Aktiviti hujung minggu 14/01/2017

Cuti-cuti camni jalan2 tengok binatang seronok jugak.. hehe

Lokasi : Matang Wildlife, Kuching
Yuran masuk : RM10 je









Cuak jugak kalau monyet2 ni terlepas. Hehehee




Thursday, 5 January 2017

Doakan utk ejulz k


Tak lama lagi tarikh temuduga.. Alhamdulillah borang2 dan sijil2 dah siap disedia sblm dpt panggilan temuduga.. hehee.. harap2 ada rezeki lps kawen.. doakan ejulz k... doakan jugak agar ejulz dikurniakan anak yg soleh n solehah.. Amin..

*Kesian Si Lala batuk2 dah 2-3 hari.. doakan Si Lala  cepat sembuh k.. terima kasih kawan2, abg2, kakak2, adik2 semua.. ^_^




Thursday, 29 December 2016

Sambutan Hari Lahir Mak & Bapak Tahun 2016

Alhamdulillah.. Sejak bekerja pada tahun 2007, tiap2 tahun ejulz buat sambutan hari lahir utk mak n bapak ejulz.. wpun pernah bkerja jauh dari kpg, ejulz minta tlg kwn2 beli kek n hantar ke rmh.. nak buat surprise utk mak n bapak wpun ejulz x dpt sambut bersama.

Alhamdulillah. Tahun ni seperti biasa masih berpeluang menyambut hari lahir mereka wpun sambutan secara sederhana je. Alhamdulillah syukur bila melihat org yg kita sayang gembira..

Ejulz berdoa agar mak n bapak sentiasa sihat selalu, panjang umur, dimurahkan rezeki & sentiasa heppy selalu.. 








Minyak Angin Aromaterapi

GIGITAN SERANGGA

Boleh membantu melegakan kegatalan akibat dari gigitan serangga seperti nyamuk.

Hanya sedikit sapuan dan kegatalan hilang!

Recommended: #Lavender & #SandalWood

Dapatkan harga borong dengan segera..

Whatsapp FRESH CARE ke 016.8500.565
Whatsapp FRESH CARE ke 016.8500.565
Whatsapp FRESH CARE ke 016.8500.565

Like page kami ---> https://m.facebook.com/EjulzBlogshop/




Sunday, 18 December 2016

Percaya Rezeki Datang DaripadaNya


Semoga kita semua dimurahkan rezeki..

Dengan limpahan rezeki yang berkat dariNya..

Insyaallah..

Amin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...